Monday, January 30, 2012

English-German translation, urgent...?

I want to say in German:



"I need your full name to complete my online banking money transfer to you".



(please only Native speakers or those who know German language well, don't write to me copy-paste translation from google or altavista).English-German translation, urgent...?
Um das Geld zu überweisen brauche ich Ihren vollst?ndigen Namen.
I think this is how you say it....



"Hierzu ben?tige ich Ihren vollst?ndigen Namen, meine Online-Banking überweisung an euch erfüllen."



I am not sure because I am not much fluent in German only a little....English-German translation, urgent...?
Ich brauche Ihren vollen Namen, meine Online-Bankwesengeldübertragung zu Ihnen zu vollenden. I am not sure how to say online in German. I hope this helps.
Hierzu ben?tige ich Ihren vollst?ndigen Namen, meine Online-Banking überweisung an euch erfülleEnglish-German translation, urgent...?
"I need your full name to complete my online banking money transfer to you".



Ich brauche Ihren vollen Namen um über Online Banking meine Geldüberweisung an Sie durchführen zu k?nnen.
Ich brauche Ihren vollen Namen für meine Online-überweisung an Sie.
Hierzu ben?tige ich Ihren vollst?ndigen Namen, meine Online-Banking überweisung an euch erfüllen

No comments:

Post a Comment